Ümraniye’de gerçekleştirilen silahlı saldırıda yaşamını yitiren futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı’nın cinayetiyle ilgili davanın ilk duruşması başladı. Duruşma, Kartal’daki Anadolu Adliyesi 27. Ağır Ceza Mahkemesi’nde, salon yetersizliği nedeniyle Şehit Hakan Kılıç Konferans Salonu’nda gerçekleştiriliyor.
Duruşma, saat 11.35 civarında başladı. Tutuklu sanıklar Aleyna Kalaycıoğlu, Alaattin Kadayıfçıoğlu, Hüseyin Can Avci, Mustafa Rece, Metin Kadayıfçıoğlu, Ahmet Özkoç ve tutuksuz sanıklar Zuhal Kalaycıoğlu, Bilal Kadayıfçıoğlu ile taraf avukatları duruşmada hazır bulundu. Tutuksuz sanık İzzet Yıldızhan, duruşmaya Ses ve Görüntü Bilişim Sistemi (SEGBİS) aracılığıyla katıldı.
İZZET YILDIZHAN: KAVGAYA KARIŞMIŞ DEDİLER
İzzet Yıldızhan, duruşmada savunmasını yaptı. Olay günü Ankara’da bulunduğunu belirten Yıldızhan, “Metin, Bilal Kadayıfçıoğlu’na ulaşmaya çalıştığını söyledi. Ben de yurtdışında olduğumu belirttim. Olayın ne olduğunu sordu, Alaattin’in kavgaya karıştığını ama durumdan haberdar olmadığını söyledi. Ben de bilgi talep ettim” dedi.
“EN MAĞDUR OLAN BENİM”
Hiçbir şeyden haberdar olmadığını ifade eden Yıldızhan, “Sabah çocuklarım sosyal medyadan olayı gösterdiler. Bu olayda en mağdur olan kişi benim; 45 gün cezaevinde yattım. İtibarım yerle bir oldu. Bilal’e ‘Çocuğun nerede olduğunu biliyorsan teslim edelim’ dedim, o da ‘Bilmiyorum, ben de teslim edeceğim’ yanıtını verdi. Bu dosyayla hiçbir alakam yok ve beraat etmek istiyorum” şeklinde konuştu.
Ümraniye’de silahlı saldırıda hayatını kaybeden futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı’nın cinayetiyle ilgili davanın ilk duruşmasında tutuksuz sanık İzzet Yıldızhan, duruşmaya SEGBİS ile katılarak ‘En mağdur olan benim’ ifadesini kullandı.




