fbpx
featured
  1. Haberler
  2. Magazin
  3. Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında ilk duruşma gerçekleşti!

Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında ilk duruşma gerçekleşti!

Sanık Alaattin Kadayıfçıoğlu, Aleyna Kalaycıoğlu yüzünden çıkan çatışmada Kubilay Kaan Kundakçı'nın öldüğü davada kaza savunması yaptı.

service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Duruşmanın başlangıcında savunma yapan Alaattin Kadayıfçıoğlu, olaydan 2-3 hafta önce Aleyna Kalaycıoğlu ile tanıştıklarını ve sevgili olduklarını ifade etti. Kadayıfçıoğlu, “Olaydan bir gün önce kendisini misafir ettim. Sabah müzik stüdyosuna gideceğini söyledi. Aracı olmadığı için benim aracımı kendisine verdim. Akşam buluşmak için aradığımda, annesine gittiğini ve arabanın da stüdyoda kaldığını belirtti” şeklinde konuştu.

Aleyna’nın Panik Anı

Kadayıfçıoğlu, Kalaycıoğlu’nun stüdyoda eşyalarının ve köpeğinin kaldığını ifade ettiğini aktararak, “Eşyalar ve köpek araca sığmaz diye ben de babamın vip aracını aldım. Şoförle birlikte gittik. Aleyna’yı da yanımıza alarak stüdyonun önüne gittiğimizde, sokakta geçişimizi engelleyen bir araç duruyordu. Aleyna bu aracı görünce panikledi” dedi.

Polise İhbar Önerisi

Araçta kimlerin olduğunu sorduğunu belirten Kadayıfçıoğlu, “Aleyna bana, ‘sabah sana anlattım ya eski erkek arkadaşım ve arkadaşları’ dedi. Bu durumu sabah bana anlatmıştı. Ben de kendisine polise ihbarda bulunması gerektiğini söyledim” ifadelerini kullandı.

Çatışma Anı

Kadayıfçıoğlu, karşılarındaki aracın içini net bir şekilde gördüklerini ve “Bize ateş edilmesinden tedirgin oldum. Olay çıkmaması için rica etmek amacıyla yanlarına tedbirli bir şekilde gittim. Yolcu tarafını parmağımdaki yüzükle tıklattım. Şahıs kapıyı bana sertçe ittirdi. Ben de tutmaya çalıştım. Yolcu tarafında oturan şahıs bana küfür etmeye başladı ve iki eliyle bana vurdu. Sonrasında beni içeri çekmeye çalıştı. Silah olan diğer elimle müdahale etmeye çalışınca şahıs silahı tutmaya çalıştı. Ben dur diyene kadar silah patladı” şeklinde anlattı.

Olayın Hızlı Gelişimi

Kadayıfçıoğlu, olayın çok hızlı geliştiğini belirterek, “Elim tetikte değildi. Kimseye ateş etmedim. Patlayan silahın benimki olduğunu bile anlamadım. Çok çabuk ve hızlı yaşandı. Araca binince Bertin’i arayarak biri yaralandıysa ambulansı ara dedim. O da aradığını söyledi” dedi.

Derin Üzüntü

Aleyna Kalaycıoğlu’nun diğer aracı görünce çok paniklediğini belirten Kadayıfçıoğlu, “Ben inerken de bana tehlikeli olabileceklerini söyledi. Ben de tedbir amaçlı silahı aldım” dedi. Savunmasının sonunda, “Bu kazadan dolayı çok üzgünüm. O gün keşke bana bir şey olsaydı ona olmasaydı. Ailesinden özür dilemek istiyorum” dedi.

Duruşmaya katılan rapçi Vahap Canbay ile Kubilay Kaan Kundakçı’nın yakınları arasında gerginlik yaşandı. Duruşma öncesinde Kundakçı ailesiyle iletişim kurmak isteyen Vahap Canbay’a anne Ülker Kundakçı, “Biz hakkımızı savunmaya geldik, Vahap Canbay’ı savunmaya gelmedik” diyerek tepki gösterdi. Ayrıca, Kundakçı’nın yakınları Canbay’ın Alaattin Kadayıfçıoğlu hakkında şikayetçi olmadığını ve Kadayıfçıoğlu ailesiyle bir anlaşma yaptığı iddiasında bulundu. Bu iddialar üzerine taraflar arasındaki gerginlik arttı.

Gazetecilerle Tartışma

Duruşma öncesinde adliye koridorlarında yaşanan gerginlik görüntülendi ve gazeteciler ile Vahap Canbay’ın arkadaşları arasında bir tartışma yaşandı. Basın mensuplarının görüntü almasına tepki gösteren bazı kişiler, gazetecilere hakaret ederek üzerlerine yürüdü. Adliyedeki güvenlik görevlileri ve polis ekiplerinin müdahalesiyle tartışma sona erdi.

Cinayetten sonra kızı Aleyna Kalaycıoğlu ile gözaltına alınan ve sonrasında serbest bırakılan Zuhal Kalaycıoğlu da duruşmayı takip etmek için adliyeye geldi. Basın mensuplarının sorularını yanıtsız bırakan Kalaycıoğlu’na, Kundakçı ailesine destek vermek için adliyede bulunan bazı kişiler tepki gösterdi.

Kundakçı ailesi ve yakınları, duruşmanın görüleceği Anadolu Adalet Sarayı’na sabahın erken saatlerinde geldi. Baba Cemil Kundakçı ve anne Ülker Kundakçı, ölen Kubilay Kaan Kundakçı’nın fotoğrafının basılı olduğu tişörtle kameraların karşısına geçti.

Baba Cemil Kundakçı’nın Açıklamaları

Duruşma öncesi adliye bahçesinde açıklamalarda bulunan baba Cemil Kundakçı, “Bizim için çok zor bir gün. Psikolojik olarak içeriye girdiğimde nasıl bir duygu içinde olacağımı açıkçası bilmiyorum. Çünkü Allah kimsenin başına vermesin. Bu olay yaşamadığımız bir durum; ama elimden geldiği kadar oğlum için bana da bir söz hakkı verilirse faydalı olmak adına sakin ve iradeli olmaya çalışacağım. Eğer davanın seyrine katkıda bulunabilirsem mutlu olacağım çünkü ben geceleri uyuyamıyorum. Bugün sabah 04.00’te yattım, 06.00’ya çeyrek kala kalktım. Bu oğlum öldüğünden beri böyle. Ben de eşim de aynı şekildeyiz. Çok kötü bir olay. Ne işim gücümle uğraşabiliyorum. Her dakika Kubilay aklımda, her dakika. Uyurken rüyama girmezse belki aklımdan çıkıyor. Şu an sizinle konuşurken de bir tarafta Kubilay var. Aileyle veya yardım eden insanlarla karşılaştığımda hangi duyguda olacağımı bilmiyorum ama şunu merak ediyorum. Yüzüme nasıl bakabilecekler. Onlara baktığımda ‘Sizin vicdanınız hiç sızlamadı mı?’ demek istiyorum. ‘Nasıl bunu yaptınız, nasıl infaz yaptınız?’ Bu durumu söylemek istiyorum. Yüzüme nasıl bakabilecekler. Hiç kim mi davranacaklar, yoksa kafalarını öne mi eğecekler? Bunu merak ediyorum; ama en ağır cezayı almalarını diliyorum ve bunun için uğraşacağız. Ne gerekiyorsa yapacağız. Tek isteğim ağır ceza almaları, hakları ağırlaştırılmış müebbet. Diğerleri, diğer hak edenler de en üst seviyeden alsın. Toplumda, Kubilay gibi, ondan sonra, burada bir kardeşimiz daha var, yeğeni öldürüldü; onun yeğeni gibi, Ahmet Minguzzi’ler, işte Berat, Atlas. Bu çocuklar hepsi bizim çocuğumuz. Maraş’ta öldürülen çocuklar oldu, bakın örtbas edildi resmen. Hiç ses soluk çıkmıyor. Yani bizim Türkiye’de bir olay olduğu zaman 15 günde, 1 ayda kapanıyor ve hiç üzerine gidilmediği için yıllardır insanlar ölüyor. En azından Kubilay’ın davasında örnek bir sonuç çıkar, gerek katilin ailesi gerek toplumdaki diğer suç işleyen kesimlere karşı örnek teşkil eder, başka çocukların veya insanlarımızın ölmesinin de önüne geçilir. Cezalar ağır olmazsa ve bu silahı veya bıçakları kullanan insanlar da bu cezalar yüzünden korkup silahı bıçağı bırakmazsa ölen insanlar artacak. Hem oğlumun katilleri cezasını alsın hem de topluma fayda sağlayacak örnek bir cezanın çıkmasını diliyorum” şeklinde sözlerini tamamladı.

Anne Ülker Kundakçı’nın Duyguları

Anne Ülker Kundakçı ise, “Çocuğum aşk üçgeni yüzünden öldü. Ne alacak var ne verecek var. Bir kadın yüzünden çocuğu infaz etti gitti. Bu bir infaz. Kapalı alanda aracın içinde. Kaçma hakkı vermeden o silahı nasıl sıktın? Senin bununla bir meselen yok. Bu adam zengin olabilir. Trilyonları olsa, bana çocuğumu geri verebilecek mi? Ben 3 aydır ne yaşıyorum biliyor mu bilmiyor. O gidiyor çocuğunu görüyor, ben çocuğumun toprağına gidiyorum bir suç işlemiş gibi. Ben Allah’tan hepsinin Kubilay gibi can vermesini istiyorum. O kadar da samimiyim bu konuda. Allahlarından bulsunlar ailece. Çocuğumun bir günahı yoktu. Hiçbir suçu günahı yoktu. Bu olayın olmasına neden olacak bir şey de yaşamıyor ki onlarla. Sadece Aleyna Hanımın egoları, zenginlik düşkünlüğü. Kızda yok yok. Sen 3 gündür tanıştığın insanın evine gider misin? Bu nasıl bir dünya. Burada en suçlu anneler” ifadeleriyle düşüncelerini aktardı.

Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında ilk duruşma gerçekleşti!
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak MaxiMag Bültenine Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Maxi Magazin ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

MaxiAI ile Haber Hakkında Sohbet

MaxiAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir