Ünlü sanatçı İdo Tatlıses, sahne kariyerinin ardından ekranlarda da yer almaya başladı. Babası İbrahim Tatlıses’in unutulmaz ‘İbo Show’ programını hatırlatan yeni projesiyle dijital platformda izleyicilerin karşısına çıkan Tatlıses, bu bölümde hayat arkadaşı Yasemin Tatlıses’i konuk etti.
2021 yılında muhteşem bir düğünle dünya evine giren Yasemin Şefkatli ve İdo Tatlıses çifti, geçmiş yıllarda ikiz bebekleri İbrahim Ayel ve Sinan Emir’i kucaklarına alarak büyük bir sevinç yaşadı.
Her paylaşımıyla büyük bir hayran kitlesi edinen ünlü çift, bu defa İdo Tatlıses’in programında yer aldı. Yasemin Şefkatli, minik ikizlerinden kalp hastalığı olan İbrahim Ayel’in isminin ardındaki hikayeyi anlattı.
Şefkatli, “Bir bebeğimizin kalp problemi vardı ve bu durumu biliyorduk. Diğer bebeğimiz ise sağlıklıydı. İbrahim ismini bilerek koymak istedik; çünkü onun daha güçlü olacağını ve mucizelerin onu bulacağını düşündük. Kalp problemi olan bebeğimizin ilk ismini İbrahim koymak istedik. Bunu biz istedik, biz koyduk. Adını koyduktan sonra kalp problemi olduğunu öğrendik ama problemi olduğunu bilerek koymuştuk” dedi.
İdo Tatlıses, babası İbrahim Tatlıses’in izinden giderek dijital bir programda sunuculuk yapmaya başladı. Bu haftaki konuğu eşi Yasemin Şefkatli Tatlıses oldu. Birçok konuya dair içten açıklamalarda bulunan Yasemin Tatlıses, ikiz bebeklerinden İbrahim Ayel’in adının hikayesini ilk kez paylaştı.
“ADINI BİLEREK İBRAHİM KOYDUK”




