Türk pop müziğinin tanınmış isimlerinden Hande Ünsal, İstanbul Nişantaşı’ndaki bir hastaneden çıkarken görüntülendi. Şarkıcı, hastaneye geliş sebebini şu sözlerle açıkladı: “Viral bir enfeksiyon sebebiyle geldim. Kronik bronşitim olduğu için bu durum oldukça zorlayıcı oldu. Bu yüzden bir haftadır buradayım. Çıkmadan önce nazar boncuğu taktım.”
Ünsal, sağlık durumu hakkında bilgi verirken yaşadığı zorlu süreci de dile getirdi. Hastaneden çıkışı, hayranları tarafından merakla takip edildi.

